jetfindingclosure.reismee.nl

Reis van mijn leven

Na de wanderlusttt.reismee.nl reisblog nu een nieuwe want dit keer gaat het om mij alleen. Zoals de titel al zegt de reis van mijn leven!


Na jaren strijd tegen ptss en alles wat daarbij komt kijken ga ik nu een reis maken om te proberen alles een plekje te geven.

Ik heb 6 jaar lang geroepen: als dit over is dan ga ik op reis! Little did i know.. dat het 6 jaar ging duren!!

Maarrrr ik geef niet op en ook al is de ptss niet over en is nog niet alles afgewikkeld ik ga op reis, alleen met m’n roze rolannie en ik ga genieten!!


Het zal psychisch én fysiek een uitdaging worden maar ik ben er klaar voor om de mogelijkheden daarin te zien in plaats van de onmogelijkheden.


Ik zal beginnen in China met een lange overstap en dan door naar crazy Bangkok!

Van Bangkok vlieg ik door naar chiang mai in het noorden van Thailand voor yi peng, het lichtfestival waar duizenden rijstballonnen tegelijk de lucht in gaan...


Dan vlieg ik naar Hanoi in Vietnam en ga ik op bezoek bij m’n neef Roy die woont en werkt in hai phong! Ik kreeg het verzoek om kruidnoten en drop mee te nemen.. uiteraard doe ik dat (in ruil voor bier, Haha!)

Dan gaik de wonderen van halong bay bewonderen en door naar hué, hoi an en ho chi minh om vervolgens door te reizen naar Cambodja!

Daar tik ik phnom penh (s21 museum) en siem reap aan met de bizar mooie zonsopgang boven de tempels van angkor wat.


Ik eindig weer in Thailand waar ik eerst nog 8 dagen ga zeesterren in een hemels resort op een eiland genaamd koh chang en ik mijn laatste 3 dagen ga slijten in crazy Bangkok!


Kortom ik ga genieten! Lezen jullie mee?


Liefs jet


Reacties

Reacties

Peter

Hele fijne vakantie!

Karen

Liefde en alle goeds voor je reis Jet, geniet er van ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!