jetfindingclosure.reismee.nl

Laatste blog!

En dan nu de grote vraag.. heb ik alles een plekje kunnen geven en “closure” kunnen vinden?


Laat ik beginnen met te zeggen dat deze 4 1/2 week heel leerzaam zijn geweest voor mij..

Compleet op jezelf aangewezen zijn in een vreemde omgeving waarbij je veel reist en daarvoor dingen moet regelen en ondernemen (anders kom je niet verder dan je kamer) dat was soms best een uitdaging.. Maar juist door dat te doen ben ik enorm gegroeid..!!


Natuurlijk ben ik mijzelf en mijn grenzen tegengekomen en er soms gierend overheen gegaan, kan ik!

Maar ook dat is goed geweest.. dat is dan weer even met de neus op de feiten gedrukt worden, keihard brullen, accepteren en door..

En dan met name die acceptatie daar zat af en toe nog wel een error ;)

Gelukkig staat de techniek voor niks tegenwoordig en heb ik een stel lieverds in Nederland met wie ik dan kan (video)bellen of appen als ik dat wil..

Maar ook het vele schrijven of het nadenken terwijl ik uit een raam staar tijdens een bus of vlieg reis het is allemaal verwerken..

Alles wat ik heb willen zien tijdens deze reis dat heb ik gezien en ervaren.. ik heb lieve mensen leren kennen en diepgaande gesprekken gevoerd maar ook keihard gelachen..ik heb van dichtbij mee mogen kijken in de cultuur en het leven van de mensen hier.. en als kers op de taart de meest goddelijke gerechten gegeten!!


Dus om op de vraag terug te komen.. JA, ik heb de afgelopen jaren een plekje kunnen geven en ik ben weer een stukje dichter bij acceptatie van mijn nieuwe gebruiksaanwijzing..;)

En nee de ptss gaat niet meer over maar ik heb weer kwaliteit van leven en heb enorm genoten van deze reis en het feit dat jullie zo hebben meegeleefd en gelezen.. dus iedereen onwijs bedankt voor de reacties, de appjes, en het meeleven!! Dat gaf deze reis een extra dimensie!!!

Ik vertrek morgen naar Bangkok waar ik nog 4 dagen verblijf en dan kom ik jullie weer vervelen!!

Tot snel in het koude Nederland!

Liefs jet


Reacties

Reacties

Je Bestie

He he eindelijk, Je laatste blog! Niet omdat t begon te vervelen hoor, je verhalen zijn echt prachtig, maar ben blij dat je over 4 daagjes weer terug bent!!!
En ik ben blij voor jou dat deze reis je heeft gebracht naar wat je zocht, in meerdere opzichten!
Geniet vanaf morgen nog even de laatste 4 daagjes in Bangkok en goede vlucht(en) terug!

Tot snel xx

Louty

Jet, fijn dat alles goed is gegaan en je jezelf weer een beetje beter hebt leren kennen. Goede reis terug en ik hoop dat je je ouwe ploegje in januari nog komt opzoeken. Volgens mij ligt er nog iets als een roze mat ofzo... ?

Peter

Jij moet boeken gaan schrijven Jet. Onwijs zeg, wat heb je een hoop gezien en gedaan in die paar weken. Nu nog even paar dagen uitrusten en relaxen!

Lennie

Lieve Jet, je avontuur is alweer bijna om. Ik heb genoten van je mooie verhalen en foto’s. Een fijne terugreis en tot volgende week. Xxx

Rien

Waren prachtige foto's en.mpoie verslagen. Deze laatste benoem je goed hoe sterk je bent. Diep respect voor je. Geniet nog ff en goede terugvlucht. Dikke knuffel voor je. Grtz xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!