jetfindingclosure.reismee.nl

Nieuwe avonturen!

Inmiddels ben ik bijna 3 weken in Cuba geweest, heb ik Los Angeles en Wenen aangetikt en vertrek ik over 2 weken naar Oostenrijk.. maar het (reis) bloed blijft kruipen waar het niet gaan kan..!

Ik ga in januari weer 5 weken op pad! Ditmaal begin ik in noord Vietnam en bezoek daar onder andere Sapa wat ik de vorige reis niet heb kunnen doen in verband met het weer en zal erna door vliegen naar Singapore. Van daaruit reis ik door naar Java, jogjakarta waar ik het borobudur tempelcomplex wil bezoeken. Dan door naar Maleisië en Maleisisch Borneo..

Ik eindig mijn reis weer in Thailand want dat is toch wel mijn “ veilige haven “. Heerlijk een week op een eiland en dan naar mijn geliefde Bangkok!

Kortom nieuwe avonturen in het vooruitzicht en ik kijk er zó enorm naar uit!

Reizen jullie weer mee?!


Liefs Jet

Reacties

Reacties

Melman

Ja hoorrr ik reis mee :-)

Peter

Ik reis met je mee!

David

Ik zou je graag volgen, maar lukt niet, gr. David van phoenix

Patries Mijmegen

Woehoeeee weer op reis, met een zweem van jaloezie (super-duper klein beetje ?) wens ik je een veilige, mooie, fantastische en geweldige vakantie mop. Doe voorzichtig laat je niet nog gekker maken en veilig weer terug uiteindelijk! Xxx

Mama

Nou, ik heb weer afgezet op Schiphol vanmorgen!!
Fijne reis, maak er weer wat mooies van moppie!! Luuf you.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!