jetfindingclosure.reismee.nl

Vliegveld perikelen en ijskoud bier!

Ja hallooo!! Ik ben in Bangkok hoor!

Had even wat voeten in de aarde, maar ben inmiddels weer fresh and shiny! (Maar dan ook letterlijk shiny van het zweet op m’n voorhoofd Haha!)


Vlucht van Amsterdam maar xiamen (China) duurde voor mijn gevoel wel een week.. denk ook de zenuwen.. overstap op xiamen was hels..hadden daar een uurtje voor en ik moest nog een nieuwe instapkaart scoren dus dat was een hoop gehaast..

Bij de security check gingen ze nog even moeilijk doen over m’n rituals spullen die ik op Schiphol had gekocht en laten sealen..

Dat mocht niet mee want was meer dan 100 ml.. joh, daarom zit het gesealed! Maar dat ging er niet in bij ze tot ik de hoge chef te spreken kreeg en het dus wel gewoon kon..

A fijn dus mét mijn rituals in m’n tas gewoon op de vlucht naar Bangkok!

Eenmaal geland op Bangkok moest ik door immigration maar Jezus wat stond daar een rij! Het leek de Efteling wel in hoogseizoen met nieuwe attractie... Mien hemel!

Ik was toch wel ernstig overprikkeld door alles en moest voor mijn gevoel echt een grens over maar ik heb voor het eerst gebruik gemaakt van mijn BNMO pas. Daar staat op dat je tijdens dienst “gewond” bent geraakt en hulp nodig hebt. Gelukkig reageerde die man er prima op en kon in in de priority lane aansluiten met maar 3 wachtenden voor mij in plaats van 300 wachtenden.


Toen snel een bus gepakt naar koh san Road waar ik mijn hotel had geboekt. Daar aangekomen nog even snel wat te drinken gescoord en naar m’n kamer.. heerlijk gedoucht en 3 uur liggen pitten.. halleluja!


En nu.. nu zit ik heerlijk op terras met een koud biertje en heb ik net al heerlijk noodles met garnalen op..!

Ik ga zo nog even de stad verder in want je hebt hier nu het lichtfestival Loy Krathong. Dat wilde ik altijd al zó graag mee maken! En dat gaat nu dus gebeuren :)


Vanuit een bloedheet crazy Bangkok.. dikke doei!

Reacties

Reacties

Jenny

Yes!!! Het is begonnen, je reis, veel reisplezier moppie xxxxx mama

Jasper

Goed om te horen meis. En niet meer dan terecht dat je van de pas gebruik hebt gemaakt, die heb je tenslotte niet gehad omdat je goed vliegtuigjes kon vouwen !
Ga er lekker van genieten en ik zal een biertje op je opentrekken :-)

x

Melman

Goed om te lezen dat je veilig bent aangekomen zonnetje!! Laat het genieten maar beginnen! Vanuit het koude NL een proost op het leven!xxx

Lennie

Hey Jet, eindelijk kan je avontuur beginnen. Ik vind het knap dat je er in je uppie naar toe bent gegaan. Heel veel plezier en ben erg benieuwd naar je verhalen.... xxx

Karen

Gelukkig goed aangekomen, geniet er van Jet, proost ?

Louty

Fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen. Laat het grote genieten maar beginnen. Enneh, genoeg energie overhouden voor het volgende avontuur in januari ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!