jetfindingclosure.reismee.nl

Cloud forest en wandelen door Singapore!



Na een tijdelijke diepe coma (ik gok zomaar dat ik hard heb liggen snurken.. sorry buren!) ben ik op gemak gaan ontbijten.. daar werd ik in het Engels aangesproken door een meisje.. bleek na 5 minuten kletsen dat ze ook gewoon Nederlands is.. hahahah!

Haar wegwijs gemaakt met simkaart enz en op pad gegaan naar de cloud forest.. ik was lekker vroeg dus nog niet heel veel bezoekers.. hemels!! Het is echt mooi opgezet en ik heb lopen genieten.. het is een overdekt “bos” waar je via een loopbrug van boven naar beneden kunt lopen.. unieke ervaring!

Erna eens op google maps gekeken waar merlion park lag.. bleek 25 minuten lopen dus daar op gemak heen gestruind over de helix brug.. de merlion gevonden en wat foto’s geschoten..

Gelukkig regent het vandaag niet maar t blijft bloedheet!

Dus wat verkoeling gezocht op orchard road in jawel.. een shopping mall!

Na wat afgekoeld te zijn en een koffietje te hebben gedaan weer op pad gegaan.. ik wilde eerst naar Sentosa island gaan om op het strand te liggen maar het begon weer te betrekken en ik had geen zin om te verregenen dus ben naar “mijn eigen wijkje” Chinatown gegaan.. daar nog heerlijk wat gestruind en rond gekeken tot ik het zat was en terug ben gelopen naar mijn hotel..

Morgenochtend vlieg ik door naar yogjakarta dus ik ben alvast mijn tas en koffer gaan inpakken want met mijn gaves blijft dat een gepuzzel ;)

Na een, voor mijn doen, verrassend snel rondje inpakken ben ik weer richting het Hawker center gelopen om lekker een hapje te gaan eten..Deze keer gekozen voor een groene curry en uiteraard weer een vers sapje..!

Misschien dat ik zo nog een terrasje pak.. maar het kan ook goed zijn dat ik ga douche en alvast in mn podje duik.. ;)

Ik loop hier elke dag gemiddeld 9-12 km en na mijn trekking in sapa vind mijn lijf het toch allemaal wat minder grappig Ă©n ben ik dan ook gewoon verrot..

Morgenochtend rond 7 uur pak ik de metro richting het vliegveld en dan is mijn avontuur in Singapore alweer voorbij..!

Ik vond het oprecht een toffe stad/land en het heeft mij positief verrast..

Misschien dat ik hier nog eens terugkom om de treetop walk te doen en andere plaatsen te ontdekken.. je weet maar nooit toch?!

Vanuit een bloedheet Singapore, goodbye!

Reacties

Reacties

Jasper

Was weer leuk om te lezen hoor !! Mooie foto's.... en ik heb gelijk honger :-)

Mama

Ziet er prachtig uit!

Kelly

Supergaaf!

In Yogja even martabak eten hoor en goed uitrusten voor de borobudur hè! ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!